sunnuntai 11. lokakuuta 2009



Sain tämän tunnustuksen PimPamilta. Paljon kiitoksia siitä sinulle!

Ohjeet menee näin:
Kiitä sitä jolta sait tunnustuksen.
Kopioi kuva ja liitä blogiisi.
Laita linkki keneltä sait tunnustuksen.
Kerro seitsemän asiaa itsestäsi, mitä muut eivät vielä tiedä.
Anna tunnustus seitsemälle.
Linkitä nämä blogissasi.
Kerro näille seitsemälle tunnustuksesta.


1. Minulla on erittäin huono mielikuvitus.
2. Olen laiska erityisesti kotitöiden tekemisessä ja sen myös huomaa.
3. Hamstraan tavaraa, mutta en osaa heittää vanhoja pois.
4. Olen inhonnut kutomista ja virkkaamista, mutta nyt olen hurahtanut niihin.
5. Pengon lehtiroskiksesta luettavaa. :)
6. Olin peruskoulussa kuvaamataitoluokalla.
7. Olen käynyt savusukelluskurssin.

Tämän tunnustuksen haluan antaa:
Nyy-tin Nurk-kaan
Jujulle
Napinlävelle

Ei kommentteja: