lauantai 20. helmikuuta 2010

Villasukat miehelle

Aloin kutomaan itselleni villasukkia koska aiemmin tekemäni turkoosit ovat jo pohajsta varpaan kohdalta rikki. Ajattelin tehdä vahvistetulla pohjalla josko se kestäis paremmin kulutusta. Lankana on 7 veljestä ja väri on ruskehtavan harmaa.

No kuinkas kävikään. Hetken noilla tallustelin ja totesin että ne on mulle liian isot. Jää vähän ruttuun eikä mahdu kenkään. No sai mies tilaamansa villasukat nopeemmin kuin kuvittelikaan. Joudun siis tekemään itselleni uudet.

2 kommenttia:

Rva Kepponen kirjoitti...

Olen pitkään harkinnut, että yrittäisin neuloa sukat. Yhdet olen elämässäni tehnyt joskus 80-luvun alkupuolella ja ne oli ihan karmeat. Onneksi meillä käly ratkaisi sukkapulman ja teki meidän sakille pukinkonttiin 8 sukat :)

Reitsu kirjoitti...

En minäkään ole moniakaan sukkia kutonut koska se on niin puuduttavaa kutoa kahta samanlaista. Ekat ja toat sukat oli ihan kamalat, mutta nyt jo kehtaa käyttää itsekutomiakin. Mä oon äidiltä toivonu usein jouluksi uudet villasukat ni ei oo tarvinnu itse niitä tehdä. Kuitenkin kun itse tekee niin saa juuri sellaiset kuin itse haluaa tai ainakin sinne päin. :)